Посольство України в Сполучених Штатах Америки

, Київ 19:19

У Вашингтоні пройде Ukrainian Brands D.C. Summit з просування української продукції на американському ринку

06 жовтня, 19:14

12 жовтня Посольство України в США разом з Українським союзом промисловців та підприємців, а також американською торговою асоціацією Food Marketing Institute організовують Ukrainian Brands D.C. Summit.

У Саміті візьмуть участь українські виробники продуктів харчування, які зацікавлені у виході та просуванні продукції власного виробництва на американському ринку.

Ukrainian Brands D.C. Summit покликаний стати майданчиком для встановлення ділових контактів між вітчизняними виробниками продуктів харчування та представниками продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі - членами торгової асоціації Food Marketing Institute (FMI).

FMI є американською торговою асоціацією, яка об’єднує провідні продуктові мережі роздрібної та оптової торгівлі. На території Сполучених Штатів налічується близько 40 тис. продуктових магазинів роздрібної торгівлі та 25 тис. аптек - членів FMI, річний об’єм продажів яких перевищує 770 млрд. дол. Членами FMI є такі відомі торгові мережі, як Walmart, Safeway, Wegmans, Publix, Kroger, HEB, а також окремі компанії: Coca-Cola, Pepsi, Hershey, Post, Mondelez та інші.

Під час перебування у США, українські виробники також матимуть можливість взяти участь у щорічному заході, який організовується FMI для виробників харчової продукції з різних країн світу та представників американських продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі (https://www.fmi.org/private-brands-summit). Цьогорічний захід буде присвячений розширенню співпраці американських торгових мереж саме з українським виробником. Програма заходу включатиме навчальну складову та можливість ознайомлення з функціонуванням американських торговельних мереж різного типу.

В рамках диверсифікації експортних ринків та поглиблення двосторонньої співпраці зі Сполученими Штатами, проведення Ukrainian Brands D.C. Summit надасть можливість українським виробникам представити власний експортний потенціал, налагодити прямий контакт та обговорити шляхи подальшої співпраці з представниками провідних американських торгових мереж.