• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
Прес-центр
Опубліковано 29 листопада 2019 року о 14:06

1. Засоби масової інформації в США

У Сполучених Штатах ЗМІ є вагомою «четвертою владою», преса відіграє велику роль у формуванні суспільно-політичної думки в країні. Перша поправка до Конституції США гарантує свободу преси та свободу слова.

Національне управління телекомунікацій та інформації (National Telecommunications and Information Administration, NTIA), підрозділ Міністерстві торгівлі США, який згідно із законом відповідає головним чином за консультації Президента США з питань телекомунікаційної та інформаційної політики.

Основний орган уряду Сполучених Штатів із питань законодавства, регулювання та технологічних інновацій у сфері зв’язку та комунікацій - Федеральна комісія зі зв’язку (The Federal Communications Commission, FCC). Комісія є незалежною урядовою агенцією США під наглядом Конгресу.

Базовим чинним законодавчим актом, що регулює діяльність медіа-сфери в США є Закон про телекомунікації 1996 року (The Telecommunications Act of 1996). Документ закріплює свободу виходу в комунікаційний бізнес та охороняє право будь-якого комунікаційному бізнесу конкурувати на будь-якому ринку з будь-яким іншим.

2. Суспільне мовлення

Служба суспільного мовлення (Public Broadcasting Service, PBS) — американський суспільний мовник та телевізійна мережа. Є некомерційною організацією та найвідомішим провайдером освітніх телевізійних програм на громадських телеканалах у США.

Національне громадське радіо (National Public Radio, NPR) — найбільша некомерційна мережа радіостанцій у США, заснована у 1970 році. Фінансується за рахунок пожертвувань слухачів, державної підтримки та корпоративних пожертвувань. Число слухачів радіостанції протягом кожного тижня становить приблизно 32 млн осіб (близько 10 % населення США).

3. Іноземне мовлення

Агентство США з глобальних медіа (U.S. Agency for Global Media, USAGM) — незалежне агентство Федерального уряду США, мета роботи якого полягає в забезпеченні іноземного мовлення. Серед ЗМІ мережі іномовлення США варто виділити «Голос Америки» та «Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода».

«Голос Америки» передає міжнародні, регіональні та місцеві новини, а також всебічне висвітлення ситуації у США та їхню політику.

«Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода» веде мовлення на європейські аудиторії з акцентом на внутрішні події.

4. Професійні обєднання журналістів

Національний прес-клуб (The National Press Club) – заснована у 1908 році професійна організація та громадська спільнота журналістів і фахівців із комунікації. За час існування Національний прес-клуб став одним із найважливіших майданчиків професійного життя медіа-спільноти та різного роду публічних суспільно-політичних подій.

Асоціація кореспондентів Білого дому (White House Correspondents' Association, WHCA) — заснована у 1914 році організація журналістів, які висвітлюють роботу Білий дім і президента Сполучених Штатів. Організація об’єднує провідних журналістів США, щорічно проводить  White House Correspondents' dinner – одну з ключових суспільних подій столиці США, яку традиційно відвідує Президент США, вище керівництво країни, лідери бізнесу і суспільної думки.

Інформаційні агентства, Інтернет ЗМІ, друковані видання:


Укрінформ

Ярослав Довгопол


Телевізійні канали:


Телеканал «Інтер»

Дмитро Онопченко


Телеканал 1+1

Ольга Кошеленко

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux