На сайті Посольства (розділ Консульські питання) розміщена детальна інформація щодо усіх консульських послуг, які надаються консульським підрозділом Посольства, а саме:
Ми постійно працюємо над оновленням відповідної інформації на сайті, з урахуванням останніх змін в законодавстві.
Перед тим, як звертатися до консульського підрозділу Посольства уважно прочитайте усю інформацію щодо консульської послуги, яка Вас цікавить, на сайті.
Якщо після вивчення інформації на сайті Посольства у Вас залишилися додаткові запитання або Ваша ситуація є нестандартною, напишіть відповідне повідомлення на електонну адресу: [email protected]. У повідомленні чітко викладіть фактичні обставини та сформулюйте Ваші запитання.
Ми надаємо відповіді на усі електронні звернення, що належать до компетенції консульського підрозділу Посольства.
Строк підготовки відповіді становить від 3 до 5 робочих днів (з урахуванням поточної завантаженості). В окремих випадках, коли питання потребує додаткового вивчення, строк надання відповіді може бути продовжено до 15 днів.
Надання консультацій з консульських питань здійснюється за телефоном +1 202-349-2920 з понеділка по п'ятницю з 15:00 до 17:00.
УВАГА! У зв'язку зі значним робочим навантаженням ми маємо обмежену можливість відповідати на телефонні дзвінки. Для більш ефективної комунікації з Посольством та вирішення Вашого питання просимо надавати пріоритет електронній пошті.
Телефон "гарячої лінії" Посольства (+1 202-322-26-16) призначений ВИКЛЮЧНО для опрацювання звернень у випадках загибелі або затримання громадян України, а також інших кризових ситуацій, що загрожують життю або здоров'ю. Надання консультацій з консульських питань за зазначеним номером телефону НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ.