За даними дослідження, проведеного компанією GfK Ukraine під час опитування у січні 2013 року українських інтернет-користувачів у віці 18-45 років, які мешкають у містах з населенням понад 500 тисяч чоловік, американські торгові марки Pizza Hut (49,5% голосів респондентів), Starbucks (39,6%) та Burger King (38,5%) увійшли до ТОП-5 міжнародних мереж магазинів, ресторанів і кафе, появи яких більше за все чекають українці. Серед інших американських брендів також Taco Bell (25,6%), Wendy’s (16,8%) та Banana Republic (11,2%).
Згідно з дослідженням, серед брендів міжнародних мереж магазинів, яких не вистачає українцям, третє і п’яте місця поділили магазини техніки Apple Store (30%) і мережа гіпермаркетів Walmart (25,8% опитаних).
Мережа піцерій Pizza Hut є безперечним лідером і в жінок і в чоловіків, однак жінкам частіше бракує кав'ярень Starbucks Coffee, тоді як чоловікам - ресторанів швидкого харчування Burger King.
Варто відзначити, що з кінця 2012 року на український ринок вже вийшов американський бренд Kentucky Fried Chicken компанії «Yum! Brands», якій також належать торгові марки Pizza Hut та Taco Bell.
GfK Ukraine є одним з лідерів ринку маркетингових та соціальних досліджень в Україні. GfK Ukraine входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group – однієї з найбільших за розмірами дослідницької групи в світі.